
Gratulerer Eika med innflytting i nye fine lokaler i Mustad Næringspark. Veldig hyggelig at vi fikk være med på markeringen:)
Alina sier det godt selv, vi vasker ikke bare lokalene – vi møter mennesker og bygger relasjoner hver eneste dag. Når man gjør jobben sin med respekt, omtanke og et smil, får man ofte det samme tilbake
